Születésnapi borok a Budapest Borfesztiválon

Pályázatot hirdet a SPAR Magyarország és a Borkult a 30. Budapest Borfesztivál ünnepi borainak kiválasztására

Támogatói tartalom | 2021. 04. 20.

A Budapest Borfesztivál, és a rendezvény főtámogatója, a SPAR Magyarország Kft. idén közös jubileumot ünnepelnek: három évtizede indult az ország legnagyobb szabadtéri borfesztiválja, és pontosan ennyi ideje van jelen a SPAR a magyar piacon. A rendhagyó évforduló alkalmából a rendezvény és az üzletlánc képviselői zárt körű, meghívásos pályázat keretében választják ki a 2021-es Borfesztivál születésnapi borait.

A SPAR Magyarország és a Borkult kapcsolata közel 20 éves múltra tekint vissza. A feleket összeköti a magyar bor iránti elkötelezettség, és a borkultúra folyamatos fejlesztésére tett erőfeszítések. Az együttműködés csúcspontja 2007 óta minden évben a Budapest Borfesztivál, a főváros és az ország ikonikus rendezvénye, mely évente közel 45.000 látogatót – köztük több mint 10.000 külföldit – vonz a világ minden tájáról.

A közös jubileum alkalmából a SPAR és INTERSPAR áruházak polcaira kerül két exkluzív születésnapi bor: egy fehér és egy vörös. A borok egyedi tervezésű arculatot kapnak, és széleskörű kampány kíséri majd a piaci bemutatkozásukat. A két bort az alábbi pályázat útján választják ki a SPAR és a Borkult képviselői, a VinAgora Nemzetközi Borverseny borbírálóinak segítségével.

Kiválasztás folyamata

  • A pályázati kritériumoknak megfelelő borok a VinAgora Nemzetközi Borverseny zsűrije által kerülnek elbírálásra, július 4. és 6. között.
  • A két győztes bort az érmes minősítést elért tételek közül választják ki a SPAR és a Borkult képviselői.
  • A győztes borok palackjaira rákerül az elnyert VinAgora érem matricája is (nagyarany, arany, vagy ezüst), és csak a győztes borok válnak a VinAgora borverseny hivatalos résztvevőivé, és így szerepelnek az eredményközlésben is.

Díjazás

  • A nyertes borok országos belistázásra kerülnek a SPAR és INTERSPAR áruházakba, Budapest Borfesztivál címkével, de a termelő jól látható feltüntetésével.
  • A borok kóstolhatók lesznek a Budapest Borfesztiválon, a SPAR főtámogatói standján
  • Széleskörű kampány és kiemelt megjelenés a SPAR és a Borkult felületein: kiemelt szórólapos hirdetés, köztéri felületek, nyomtatott és digitális média.